En memòria del Papa Juls de 2angtraït

En memòria del Papa Juls de 2angtraït

divendres, 24 d’agost del 2012

Esquiada del 23 de desembre del 2008 Amb la cella oberta









   Ei,pipol!!!
 Ha estat aquest dimarts vint-i-tres de desembre,volent anar a esquiar a Núria,ja que deia de setanta a metro trenta de neu.
Si,però a on?? 

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

Tenint-me que desvetllar a la piscina amb tot de gebre que l'envoltava. 
Ja preparat i arribat a Granollers,ja a dalt del tren,com que era el de abans,he arribat fins a Ripoll,on m'he trobat amb la Anna. 
Quedant que ens veuríem en el cremallera de tornada,he agafat el tren fins a Ribes per perdre el cremallera. 
Ja a les pistes que eren les onze ,havent-me fotut el dinar per esmorzar,i fent un parell de baixades pel Mulleres,pista vermella.
Li ha tocat el torn a la Pala Bèstia,pista negra.
On aquest dia l'he vist molt fàcil,ja que no tenia els bams que havia d'esquivar. 
Baixant amb pals i sense pals a tot drap,tenint de recuperar l'hora perduda. 
Això que li començo a fotre-li canya,i el Ivan que em comença a criticar que vaig massa ràpid.

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

Quant ha arribat la una del migdia,ja m'han dit que anés a dinar. 
On d'altres dient-me que semblava el German Mayer,ha estat en una baixada que anava tan de pressa,que fins i tot se m'han posat per corbata. 

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!!  

 Passades les dues i arribades les tres,pixant a dalt del telecadira per aprofitar més el temps.
Això que estic baixant sense pals,va i embalant-me.
No ser com he perdut el control,que m'he caigut a terra perdent els esquís i fotent-me un nyanyo al cap,se m'han trencat les ulleres. 
Després ha començat a rajar sang a dojo.Què he fet?? 
Treure'm el guant i posar-hi la mà mentre demanava ajuda amb un noi que havia vist l'òstia.

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!!  

Començant a caure sang en la neu,finalment m'ha arribat el Ivan fotent-me la GRAN bronca dient-me:
Què t'he dit quatre vegades.
Que no correguessis!! 

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!!  

Veient el trau i dient-me que era gran.
Netejant-me amb unes gases i aigua,finalment m'ha pujat al trineu-llitera,i fins al dispensari. 
On allà m'esperava la Dolors. 
Ja estirat a la llitera,després d'adormir-me la cella esquerra,ha acabat cosint-me vuit punts. 
Tirant-se'm el temps a sobre,no m'ha donat temps per retornar a les pistes. 
On tampoc m'haguessin deixat esquiar.I també perquè no tenia ulleres.
Collons!! 
Amb tot recollit i a dalt del cremallera,xerrant amb la Anna,finalment hem arribat a Ribes per agafar el tren. 
Ja a Granollers,he perdut el bus.Estava de "pega",poder?? 

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!!  

Anant a prendre un cafè i menjar alguna cosa,finalment he pillat el següent bus,i trobant-me a la Maria,hem arribat a casa. 

 PD:Per mi que s'han posat d'acord les seies,ja que en una només hi tenia dotze punts i en l'altre tres.
Doncs que ara ja estan més igualades amb dotze i onze punts!! 

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

                                                                    Sort!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada