En memòria del Papa Juls de 2angtraït

En memòria del Papa Juls de 2angtraït

divendres, 24 d’agost del 2012

Esquiada del 23 de febrer del 2009 per dos euros

                                                  Esquiada per dos euros. Ahahaha....!! 

                                                          Esquiada per dos euros.

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!!  

  Ei,pipol!!!!
 Ha sigut aquest dilluns dubtant per anar a esquiar,sabent que no només feia festa l'institut de Mataró.
Que finalment m'he dit per anar a esquiar altra vegada a la Molina. 
 Arribat a l'estació de tren fent dit,agafat el tren i arribant fins a Ripoll,he aprofitat per prendre'm un cafè i esmorzar. 
Agafat el tren següent i arribat a la Molina,veient que aquell dia érem molta gent,i que a dins del bus no s'hi cavia.
He començat a arribar-me fins la següent parada caminant per fer la pirul·la.

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

Pujat he tingut de pagar el bitllet de dos euros,on a les pistes mirant els forfés i veient que havien de tots colors,he començat a pujar el primer telecadira apartat del qui estava allà. 
Només perquè em veiés que duia forfé,i no la data. 
Ja a dalt m'he dit de no baixar més fins que em tanquessin. 

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!!  

Agafant altres telecadires que pujaven més amunt,i com que ja t'han mirat el forfé abaix ja no cal tornar-lo a mirar.
M'he buscat una pista negra i una vermella,per anar-me tornant.
No hi havia massa diferència. 
Baixant amb samarreta tota l'estona,la gent ja ha començat a escridassar-me.
On anant amb el esquís Salomon,veient que les pistes són molt més amples,m'he entretingut tota l'estona a baixar amb els pals a les mans,i els braços com una mòmia. 
Ha estat quan m'ha vingut a la memòria el Ivan Bobé,el que per aquest preu,ara ni somiant-ho torno a Núria. 

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

Esperant a que em tanquessin les pistes perquè ja no m'aguantava dret,ni ajupit,ni assegut.

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!!  

 Baixant amb una noia de allà les pistes que m'ha estat observant tota l'estona. 
Ja que hem anat canviant comentaris,finalment ens hem acomiadat,i l'he dit fins dimarts vinent. 
Posant-me a dinar a un quart de sis de la tarda o a dos quarts.
Se m'ha passat l'hora de l'últim bus,i fent dit he tornat a coincidir amb l'Eva?? 
No recordo el seu nom,però que queda pendent per la propera setmana. 
Duent-me fins a l'estació de tren,li anava de pas?? 
Ens hem acomiadat quedant per la setmana vinent. 
A la Molina,m'he pres un parell de cafès més i m'he acabat el dinar. 
Ja a l'estació em trobo amb la Sandra i la Débora,on hem estat junts fins la Garriga on he baixat. 

PD:Al passar el revisor,no m'ha guixat el bitllet.

O sigui ...... 

La setmana vinent torno a esquiar per tan sols dos euros. 

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

                                                                    Sort!!!!! 




                                 Assenyalant i límit del guant. Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!!




Amb els esquís Salomón.Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada