En memòria del Papa Juls de 2angtraït

En memòria del Papa Juls de 2angtraït

divendres, 24 d’agost del 2012

Esquiada del 26 de febrer del 2005

                                          Tercera esquiada de "SUPER DE GUAIS"!!!!!!!

  Ei,pipol!!! 
 Va ser aquest dissabte vint-i-sis de febrer,súper dissabte amb un dia magnífic,ja que anant a l'estació justet de temps per variar,amb el tren que m'esperava,ha sigut altre vegada que pujat m'han tancat les portes.
Aquesta vegada la diferència ha sigut que ja al primer vagó m'estava esperant el "pica". 
On el fill de .....no m'ha deixat arribar a Vic per comprar el bitllet. 
I fent-me'l pagar des de Canovelles,aquest m'ha costat vuit amb deu cèntims. 
Pagats i pensant-me quina em buscaria,se m'ha encès la llum i arribats a Ribes de Fresser i pujat en el cremallera una mica ple,m'he col·locat a darrera del vagó.
Quan vist que la revisora començava a passar i a estar bastant entretinguda i distreta venent els bitllets cap a Núria,arribats a Queralps he aprofitat per fer el canvi de vagó. 

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!!  

 Arribats a Núria no trobant el Jaume i sabent com fer-m'ho per esquiar de "guais",he pujat a l'ou,on fent un parell de baixades ja m'he dirigit cap a les pistes del trelecadira per quedar-m'hi tot el dia allà. 
Veient que havia la Carla,l'he ensenyat el forfé que li vaig demanar amb una mossa quan baixava pel cremallera el dia dinou de febrer,on vist que duia forfé,la tia m'ha mirat amb una altra cara i m'ha deixat enfilar-me en el telecadira. 

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

Quan he vist que començava a culejar (abaixar el cul),degut a les baixades que duia a sobre i perquè ja eren passades les dues,vist que em notava cansat.He anat a recuperar forces i a dinar,que ja tocava.
Menjant-me els canelons i les croquetes que em vaig fer la nit anterior,ja tip he anat a buscar el Jaume.
On no trobat,l'he deixat l'encàrrec. 
Tornant a les pistes i tornant a veure la innocent de la Carla allà al telecadira,he trobat que a dalt del telecadira es trobava al Ivan,on m'he aturat per saludar-lo. 
Veient que havia recuperat forces,vaig tornar-me a posar a la Pala boja,per acabar de fer el dia. 
Recordo haver estat ajudant amb una noia més menuda que jo a esquiar,i a acompanyar-la en els descens fins que s'ha anat a dinar. 
Ja plegat i agafat el cremallera,ha passat revisor,on fent-me el viu i ensenyant-li el forfé caducat per la part de darrera,perquè no es veiés que estava caducat,el "puta" li ha donat la volta,i començant-me a enrotllar per no pagar el bitllet del cremallera,el noi m'ha dit que no m'ho tornaria a passar més. 
Jo més content que un ginjol i sabent que el cremallera nou no tinc d'anar-hi per res,he arribat a Ribes on baixant he anat a saludar el Josep,l'amo del bar,per demanar-li un altre cafè. 
Pagat l'euro del cafè i estant a fora per ventilar-me i no adormir-me,quan ja ha arribat el tren de la Tour de Querol,he vist que el termòmetre deia un sota zero. 
I jo amb samarreta i voltant per fora de l'estació per no adormir-me. 

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!! 

 Apa si-au!!! 

 PD: Arribat a casa la sorpresa o el xoc (l'ensurt???) 
Va ser que em varen dir que l'endemà em venien a buscar a les 7:15 h del matí,i amb la samarreta del "Apa,som-hi!!" 

                                                                    Sort!!!!!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada