En memòria del Papa Juls de 2angtraït

En memòria del Papa Juls de 2angtraït

dimarts, 31 de març del 2015

0-0-0 Enroc llarg??

                                                              0-0-0 Enroc llarg?? 

                                                     Zero per baixar a la Garriga 

                                            Zero per pujar fins l'estació de la Molina 

                                     Zero per pujar i baixar de les pistes de la Molina 

  Ei,pipol!!!! 
 Ha sigut aquest dilluns trenta de març,que m'he decidit de tornar a pujar a la Molina per veure si superava la pujada anterior,i per fer més fotos sense samarreta i amb pantaló curt. 
Pujant a Sant Martí de Centelles cap a la Garriga,el passar el Pica,li he ensenyat la T10 d'una Zona per estrenar.
I aquest després de mirar-se-la detingudament,me l'ha donat per bona conforme no es veia la picada.

                                                   Ahahaha...ahahaha...ahahaha...!!

Ja a la Molina,he agafat el Bus on hi havia altra vegada el Agustí que m'ha dit que poder ja estàvem a divuit vint graus de temperatura,i que ja s'acabava la neu. 
Arribat a les pistes per trobar a la Alba,ja a infermeria he vist i saludat a l'altra infermera que m'ha dit que la Alba ja fins la temporada vinent ja no hi seria. 
Quan m'ha presentat una altra Alba que també és infermera. 
Anant per les pistes i fent-me fotos sense samarreta i pantaló curt,hi han hagut esquiadores abrigades fins les Botes,que s'han volgut fer fotos amb mi. 
Quan ja m'he cansat,he mirat l'horari del Tren.
On en el Bus hem sigut el Agustí,l'acompanyant i jo,quan ja al poble de la Molina,he anat a dinar al Bar de la Molina on he trobat a la Roxanna,la germana de la Florinna.
I més tard ja encarrilava camí de tornada a casa.

                                                                    Sort!!!!!!!








 


















































Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada